Tricht wint ook tweede oefenwedstrijd

Tricht-FZO 2-0

Tricht speelde zaterdag zijn 2de oefenwedstrijd van het seizoen. FZO uit Zeist kwam naar onze mooie sportpark. Deze ploeg was in het vorige seizoen van de 3de naar de 4de klasse gedegradeerd.
De wedstrijd werd op het 4de veld gespeeld, omdat het hoofdveld nog niet speelklaar was.
In de eerste helft gebeurde niet veel. Tricht had een licht overwicht, maar kwam niet tot echt uitgespeelde kansen. FZO ook niet en zo leek de eerste helft in 0-0 te gaan eindigen totdat een hoge voorzet door de keeper van Tricht door hem losgelaten werd en een speler van FZO dacht te gaan scoren, maar werd vastgehouden aan zijn shirt door de keeper en de scheidrechter kon niks anders doen dan een penalty te geven. Echter Arjen Kaasjager maakte zijn fout goed en stopte de bal en bleef het toch 0-0. In de rust werd er bij beide ploegen veel gewisseld.
Tricht kwam veel energieker de kleedkamer uit en wist al gauw 1-0 te maken. Het was een voorzet van Owen op Tim die de keeper weg stompte precies op het hoofd van Tycho en kopte de bal over de keeper in het lege doel. 2 Minuten later was het al 2-0. Voorzet Joran en Tim van Dijken maakte hem goed af. Daarna waren er nog kansen voor Tim, Tycho, Pepijn en Owen, maar gescoord werd er niet meer. De wedstrijd eindigde vlak voor tijd met een vervelende enkelblessure voor Owen Hol . Even afwachten hoe dit zich ontwikkeld.