JEUGDPLAN 2020-2023

programma “de Kleine Kraaien”

Speciaal voor de kaboutergroep (3 tot 6 jaar) groep hebben wij een traject ontworpen waarin de kinderen spelenderwijs kennis gaan maken met alle elementen van het voetbal. Geen standaard training dus maar spelletjes als “Schipper mag ik over varen” (met zang 😄) en “het Stadionspel” waarbij de kinderen met de bal allerlei oefeningen gaan doen. Plezier staat voorop!

Het hele seizoen staat in het teken van de bijgesloten poster rondom “Het Kraaiennest”. Ieder kind (lid) dat mee doet aan het programma “de Kleine Kraaien” krijgt een poster mee naar huis. Iedere x-aantal weken gaan we oefenen voor een één van de onderdelen. We werken toe naar een speciale trainingsavond waarop de kinderen een klein ‘examen’ mogen afronden. Na het examen krijgen ze een sticker mee naar huis die ze thuis op de poster mogen plakken. Na het afronden van alle onderdelen, in de loop van het seizoen, volgt er uiteraard nog een beloning.

Ook in en rondom het sportpak Crayenstein zal er aandacht worden geschonken aan het kind. Zo zal het kind met foto en naam op een poster in de kantine worden gehangen. Andere dingetjes blijven nog even een verrassing.

Huishoudelijke zaken

• We trainen iedere woensdag van 18.00 uur tot 18:45 uur.
  • De trainers zijn Eline Uiterwaal en Hebe Witte.
  • Een kabouter kan voordat hij lid wordt, gratis aan drie proeftrainingen meedoen. Kom gerust op woensdag langs! Kijken en/of meedoen kan altijd!
  • Om deel te nemen aan het programma “de Kleine Kraaien” moet een jongen/meisje al wel lid zijn van v.v. Tricht. Nadat een kabouter lid is van de club, krijgt hij/zij een poster van de vereniging en een v.v.Tricht bal om thuis te oefenen.
  • Contactpersoon: Eline Uiterwaal – kleinekraaien@vvtricht.nl

het Kraaiennest