Tricht wint in doelpuntrijk duel van runner-up EBOH

Tricht - EBOH 4-2

TRICHT • Tricht doet goede zaken in de strijd tegen degradatie. Door de 4-2 overwinning tegen de nummer twee EBOH staan de groen-witten nu op de zevende plaats. Bij Tricht maakte Tim van Dijken twee doelpunten. Marijn Bransen en Owen Hol scoorden de andere twee.

In het eerste kwartier van de wedstrijd was EBOH de betere partij. De gasten uit Dordrecht kwamen verdiend aan de leiding door een doelpunt van hun sterke spits Noël Goossens. Hierna werd Tricht sterker. Dat resulteerde in een doelpunt in de 30e minuut. Tim van Dijken schoot een voorzet van Joran Smit in de touwen.

Voor rust had Tricht eigenlijk al voor moeten staat. Maar Marijn Bransen miste een grote kans en Tim van Dijken schoot een vrije trap op de paal.

De tweede helft was net drie minuten oud toen Twan van Toorn met een mooie pass Owen Hol wegstuurde. Diens voorzet werd door Bransen gepromoveerd tot een doelpunt. Tien minuten later was het weer gelijk en scoorde EBOH uit een corner via de kluts 2-2.

Daarna waren er kansen over en weer. Tricht was het gelukkigst want in de 70e minuut rondde Owen Hol een assist van Arjan Hakkert af. Drie minuten later scoorde van Dijken zijn tweede na een mooie actie van Bransen.

Na de wedstrijd bleef de gehele selectie van EBOH in Tricht hangen voor de 3e helft en dat werd een mooi feestje; na een nederlaag zo’n sfeertje maken in onze kantine maken wij niet vaak mee, dus onze complimenten EBOH!

Foto’s van Ab Donker vind je hier.