Start groot onderhoud velden

In juni gaan de vrijwilligers van de groenploeg in samenwerking met Kroeze Cultuurtechniek starten met het groot onderhoud van de grasvelden. Dit betekent dat veld 3 na 6 juni niet meer beschikbaar is voor gebruik (trainingen en wedstrijden). Na 11 juni volgen de overige grasvelden en trainingsstroken.

Het bedrijventoernooi zal plaatsvinden op 18 juni. Hiervoor zullen (naar verwachting) 2 velden beschikbaar zijn. Zoals ook de op ALV gecommuniceerd wordt deze zomer ook de toplaag van het kunstgras vervangen. De gemeente West Betuwe is op dit moment druk bezig met de aanbesteding daarvoor. De werkzaamheden starten naar verwachting in juli.

Onze groenploeg gaat er, net als andere jaren, voor zorgen, dat we met ingang van het nieuwe seizoen weer gebruik kunnen maken van een prachtige groen/witte accommodatie.