Met de bus op weg naar stunt!

Busreis Wieldrecht

Ongetwijfeld heeft u gehoord van de inzet van onze jongens tijdens de uitwedstrijden dit seizoen en van het veelbesproken bezoek aan het fraaie Wijk en Aalburg. Dat is ook de reden waarom het clubbestuur u uitnodigt voor de busreis komende zaterdag (gratis maar vol = vol) naar Wieldrecht. Samen met de selectie in de spelersbus naar de huidige koploper in onze competitie. De gezelligste club van Nederland (zoals Wieldrecht zich graag noemt) en dat kan u meemaken. Ga mee, stap in de bus, neem je kleinkinderen en vrienden mee en laten we er een mooie wedstrijd van maken. En wat die gezelligheid betreft, als zij het hebben en wij brengen daar ook nog wat van mee, komt het altijd goed op deze herfstige zaterdag. De bus vertrekt om 12.20 uur in Tricht.