Leuk bericht!

Cor van Zadelhoff

Soms krijgen wij bij de websiteredactie leuke berichtjes binnen; zo ook afgelopen zaterdag. Nadat wij een oproep hebben geplaats voor een vrijwilliger die ‘Frikandellen koning(in)’ zou willen zijn afgelopen zaterdag, is daar helaas geen reactie op gekomen, waardoor de keuken gesloten moest blijven. Trieste bedoeling natuurlijk, maar ook wel weer begrijpelijk in deze tijd van individualisme.
Des te leuker is het dat een zeer trouwe sponsor het betreffende bericht heeft gelezen tijdens zijn timmerwerkzaamheden en zijn verenigingshart maar weer eens heeft laten spreken. Cor van Zadelhoff wilde ons via een berichtje laten weten dat hij de kas met €500,- wilde aanvullen. Het bestuur zal een goede bestemming zoeken voor deze bijdrage!