Kraaienest weer opgeruimd!

Afgelopen zaterdagochtend heeft de pr-sponsorcommissie zich van zijn beste kant laten zien door met z’n drieën het Kraaienest eens goed onder handen te nemen. Doordat het Kraaienest niet meer als jeugdhonk in gebruik is, werd het veelal als ‘rommelhok’ gebruikt, waardoor vele oude materialen daar stof lagen te happen. het ziet er nu weer netjes en opgeruimd uit en we hopen dat dit zo blijft, zodat er weer gebruikt van kan worden gemaakt voor o.a. teambesprekingen voor de wedstrijd. Het bestuur gaat zich er nogmaals over buigen, wat er het beste kan worden gedaan met deze mooie ruimte; kleedkamer voor dames, een besprekingsruimte en andere ideeën. Wij willen Gert, Gerda en Julian in ieder geval bedanken voor hun vrijwillige inzet!