Spelregelbewijs verplicht!

spelregelbewijs

De volgende spelers/speelsters hebben nog geen spelregelbewijs. Het is zaak dat ze dat z.s.m. gaan halen, anders wordt je door de KNVB geschorst en de vereniging krijgt dan een boete van tussen de 75,- en 100,- per speler:

Sebastiaan Bakker, Maxim van Breda, Joris Eickhoff, Marijn Gietman, Rick de Jongh, Dennis Koopmans, Bram Kroeze, Naomi van Lagen, Chiel Middelkoop, Lucu Munoz Castellanos, Esmee Jongedijk, Duncan Molenaar, Marius Nab, Krijno Nieuwenhuis, Imke van Rooijen, Denny Swanink, Levi Verrips, Chevelle Visch, Carinda van Vulpen, Lars van Winsen en Bram Zwiers.

In de bijlage kan je zien hoe je het spelregelbewijs kan behalen. Als je het bewijs al wel heb, laat het mij dan even weten (theref@online.nl)