Wedstrijdsecretaris op je CV!

Wedstrijdsecretaris

Beste leden,

Ben jij een aanstormend talent op de arbeidsmarkt en wil je een mooie functie op je CV kunnen toevoegen? Dan is dit een bericht voor jou, want onze club is voor aankomend seizoen op zoek naar een wedstrijdsecretaris; dit kan je overigens ook met iemand samen doen.

De functie van wedstrijdsecretaris is essentieel voor de organisatie van het voetbal.
Je belangrijkste taak is het zorg dragen voor de planning van alle wedstrijden en verantwoordelijk voor de veldindeling en kleedkamerindeling van wedstrijden op eigen terrein. Verder houd je je bezig met de publicatie, zowel intern als extern, van de door de KNVB vastgestelde wedstrijden (in SportLink).

Wil jij je in inzetten voor de vereniging en tevens je cv ‘pimpen’, stuur dan nu een bericht naar voorzitter@vvtricht.nl