Programma Voetbalontwikkeling

Cursus knvb

Eind december zijn wij als jeugdcommissie vol enthousiasme begonnen met het professionaliseren van de jeugdafdeling (t/m O19) bij VV Tricht. Vanuit de KNVB worden we hierin ondersteund d.m.v. het Programma Voetbalontwikkeling. Dit programma is erop gericht om duidelijk te maken hoe de (jeugd)afdeling er op dit moment voor staat, het geeft daarnaast handvatten en aanbevelingen om het voetbal verder te ontwikkelen. Het programma heeft een looptijd van maximaal 3 jaar en kent verschillende fasen.

Wij zitten nu in fase 1 waarin de vereniging wordt geanalyseerd door middel van een zelfanalyse onder spelers, ouders/verzorgers, trainers/scouts en bestuur/management. Om inzicht te krijgen is er door NMC Bright een enquête gemaakt. Via de trainer/leider ontvangt ieder lid deze week een link waarmee men toegang krijg tot deze enquête. Het zou erg fijn zijn als zo veel mogelijk mensen deze enquête in willen vullen zodat wij een zo goed mogelijk beeld van de vereniging krijgen. Geen link ontvangen? Geen probleem op de club hangt een QR-code waarmee men ook toegang tot de enquête krijgt.

Kijk hier voor meer informatie over het Programma Voetbalontwikkeling.