Vrijwilligers zijn goud waard!

Johan Hol - Markiezen Nederland

Dat het steeds mooier wordt op sportpark Crayestein hebben wij ook te danken aan nieuwe vrijwilligers of ‘vrienden’ die hun talenten laten zien. Neem nu Johan Hol van poedercoatingculemborg.nl. Johan is de zoon van Huib die wij allemaal kennen als een gouden vrijwilliger met een voorliefde voor de bosmaaier en kettingzaag. Recent wilden wij wat hekwerken en metalen onderdelen verduurzamen en behandelen in de kleuren van de club. De looppoort bij de entree van ons complex, de hekwerken langs de sloot en kantine, maar ook de palen waarop het bord welkom is gemonteerd. Laat Johan nu de poedercoater van midden Nederland zijn en net als zijn vader v.v. Tricht een warm hart toe dragen. Johan heeft dit metaal vakkundig onderhanden genomen, niemand had dit beter kunnen doen. Johan bedankt!

Mocht je nu ook over talent beschikken en/of werken bij een mooi bedrijf in de regio. Denk je ook iets te kunnen maken of doen waar onze club en onze leden baat bij hebben. Heb je een suggestie voor verbetering. Laat het ons dan weten en sluit je aan bij mensen als Huib en Johan.

Ik wil meehelpen!