Voorbeschouwing Tricht – Schelluinen

Tricht-Schelluinen

Tricht heeft vorige week zaterdag goede zaken gedaan door directe concurrent Alblasserdam van het kastje naar de muur te spelen. Met 1-5 viel de uitslag nog mee voor Alblasserdam, want drie goals werden ‘afgevlagd’ door de grensrechter van de thuisclub en veel kansen werden ook nog onbenut gelaten. Door de overwinning werd er een gat van acht punten geslagen naar plaats 9, die nacompetitie zou betekenen.

Onze gasten van zaterdag, Schelluinen, staan op plaats 11 van de ranglijst met 10 punten minder dan de ‘veilige’ nummer 8, Wilhelmina’26. Het zal een lastige opgave worden om dat gat te overbruggen, maar alles is in principe nog mogelijk natuurlijk. Vorige week kreeg Schelluinen in de thuiswedstrijd tegen het sterke GRC’14 pas in de slotminuten het deksel op de neus.

De wedstrijd in Schelluinen was voor Tricht eentje om niet meer te vergeten. Na een rode kaart voor Schelluinen, een rode kaart voor Tricht en een 2-1 achterstand, werd er alsnog met 2-7 gewonnen door zes doelpunten van Tim van Dijken en een van Arjen Hakkert. Dat het zo makkelijk zal gaan als in Schelluinen verwachten wij niet, maar hopelijk kunnen we wel weer drie punten bijschrijven rond 16.15 uur.

Wij wensen u alvast een sportieve wedstrijd.

Scheidsrechter: H. den Hertog
Pupillen van de Week: Ivar Kooijman en Samuel van Dijk