V.V.Tricht – TFS Academy Rotterdam

V.V.Tricht-TFS Academy Rotterdam (AbDonkerfotografie

Tricht speelde afgelopen zaterdag een oefenwedstrijd tegen een academie uit Rotterdam (TFS Academy), die doordeweeks extra wedstrijden regelen voor jongens die bij een club spelen maar extra minuten willen maken om te ontwikkelen. De selectie bestaat uit een mix van spelers die uitkomen in de senioren 2e klas zaterdag tot en met 3e divisie zondag. Tricht speelde met veel invallers, vooral jongens uit onze JO19-1, maar had weinig moeite met de Rotterdammers. Het werd 4-0, door 3 doelpunten van Tim van Dijken en één doelpunt van Rick de Jongh.

De JO19-1 spelers Bram Zwiers, Ruben van Est (Keeper, 16 Jaar), Milo Voorneveld en Thijs van Brenk mochten vandaag hun debuut maken. Denny Swanink en Levi Verrips hadden al vaker aan het 1e mogen ruiken.

Foto’s: Ab Donker Fotografie