Update Jeugd Voetbaldag!

Bijna 100 kinderen hebben zich aangemeld voor de Jeugd Voetbaldag van zaterdag 18 juli a.s. op Sportpark Crayestein. Op deze dag zal de kantine de hele dag geopend zijn, zodat ouders lekker kunnen blijven hangen en niet snel tussendoor nog even boodschappen hoeven te doen; dat gehaast op zaterdag! Er hebben zich zelfs vrijwilligers aangemeld om tosti’s te bakken!
De speeltijden van de voetbaldag zijn nu ook bekend. Neem alvast een kijkje op de speciale webpagina om te zien in welke categorie jij valt. Tevens vind je daar de wedstrijdschema’s van alle categorieën. Mocht er iets niet helemaal goed geregeld zijn, bedenk dan dat deze dag wordt georganiseerd door vier studenten met hulp van hun vrienden en dat zij dat geheel belangeloos doen voor het goede doel. Heel veel plezier en het weer zit zeker alvast mee!