Tussen de 15 en 19 en wil je meedenken over VV Tricht? Grijp nu je kans!

Jeugdcommissie

Bijna alle amateurverenigingen in Nederland hebben een jeugdafdeling. Jongeren vormen een aanzienlijk deel van het ledenbestand, vaak zelfs de meerderheid. Maar weten we als bestuur wat er onder hen leeft en wat hen bezighoudt? Jongeren hebben zo veel te kiezen qua invulling van hun vrije tijd. Een leven lang bij één vereniging voetballen? Dat is niet meer vanzelfsprekend. Hetzelfde geldt voor het oppakken van vrijwilligerstaken. Graag willen wij van m.n. de groep 015 t/m 019, jongens én meisjes, weten wat jullie belangrijk vinden binnen VV Tricht. Wat zouden jullie anders willen zien en wat missen jullie?
Wil je hier in een groepje over meepraten en eventueel ook helpen jullie ideeën te realiseren? Stuur dan een mail naar bestuur@vvtricht.nl of een app naar 0654-954517.
Mocht je niet binnen deze leeftijdsgroep vallen maar wel graag mee willen denken meldt je dan ook aan via één van bovenstaande opties.