Tricht ontvangt woensdag G-team Asperen!

Wedstrijd G-team Asperen

Komende woensdag om 18:30 uur is ons sportpark Crayestein het decor van de wedstrijd tussen een gelegenheidsformatie van V.V.Tricht en het G-team van V.V. Asperen. We zijn ontzettend trots dat we deze wedstrijd mogen organiseren, uiteraard. Om het een “avond om niet te vergeten” te laten zijn zullen we ook de sfeercommissie van Tricht oproepen om de wedstrijd begeleiden. Maar we doen een beroep aan iedereen! Heb je komende woensdag een gaatje over, kom gezellig kijken bij deze ‘wedstrijd’. Hoe meer mensen deze toppers komen aanmoedigen, hoe groter de beleving van hen!

De gelegenheidsformatie van Tricht bestaat uit leden van de MO17 (recent kampioen geworden), de JO17 en Dames 2, waarvoor uiteraard enorme dank. De wedstrijd zal twee keer een half uur zijn onder de bezielende begeleiding van de altijd goedlachse Gary van Koevorden. We kijken er enorm naar uit en hopen op een ieders komst!

Tot woensdag, 7 juni: aftrap 18:30 en wees op tijd! 😊