Tricht-iconen, ware strijders!

Voor twee échte Trichtenaren en hun familie is het een verschrikkelijke tijd, omdat de mannen vechten voor hun leven in het ziekenhuis; Gerrit van Blitterswijk en Martin Toonen, beide ‘Lid van Verdienste’ van vvTricht voor hun staat van dienst als vrijwilliger. Martin is al meer dan een maand geleden opgenomen in het ziekenhuis voor een Corona-infectie, maar daar kwam ook nog een bacterie bij. Na 4 weken in slaap te zijn gehouden is hij deze week wakker gemaakt en is hij heel langzaam via fysiotherapie en logopedie aan de beterende hand. Martin, heel veel beterschap en we hopen je straks weer te zien op en rond ons voetbalveld.
Gerrit van Blitterswijk is al een tijdje ziek, maar de laatste twee weken heeft hij in het ziekenhuis doorgebracht. Vandaag is Gerrit 70-jaar geworden, maar door Corona-maatregelen zal Gerrit dat zonder z’n familie moeten vieren. Het verplegend personeel heeft die functie nu op zich genomen. Gerrit, wij hopen dat jouw cadeau van Chris & Linda, drie JVA-tribuneplaatsen voor jou en je kleinkinderen, je een beetje hebben opgevrolijkt vandaag? Namens heel vvTricht, van harte gefeliciteerd en veel beterschap!

Tot snel weerziens, mannen….