Tricht – GJS (4-0)

Tricht - GJS (4-0)

Tricht stuurt GJS met 4-0 nederlaag naar huis, nadat rode kaart voor doelman Kaasjager wordt ingetrokken.
Tricht had de tactiek enigszins aangepast en begon met de twee spitsen Marijn Bransen en Tim van Dijken voorin. Dat pakte goed uit. Beiden kregen meteen grote mogelijkheden. In eerste instantie werden deze kansen gemist. In de 22e minuut was het toch raak. Van Dijken stuurde de snelle Bransen weg die de 1-0 in de verre hoek tikte.

Hands
De tweede helft was vijf minuten oud toen Arjen Kaasjager bij een doorbraak van GJS hands maakte. De scheidsrechter was resoluut en trok meteen rood. Maar hij had het vlagsignaal van de grensrechter wegens buitenspel gemist. Na overleg trok hij de rode kaart weer in en gaf Tricht een vrije trap wegens buitenspel. GJS was het niet eens met deze beslissing en verliet het veld. Na overleg koos GJS eieren voor haar geld en de wedstrijd werd hervat. Hierna scoorde Bransen nog een keer en kreeg Tricht nog twee penalty’s die werden benut door Van Dijken.

Uitblinkers
Tricht speelde een goede wedstrijd. De centrale verdedigers Sander Kars en Twan van Toorn waren samen met Rick de Jong de uitblinkers bij Tricht.

Foto’s van Tom de Bruin en Ab Donker vind je hier.