Trainingspakken en coachjassen voor JO9-1 en 2

Trainingspakken JO9-1 en JO9-2

Vanwege de coronamaatregelen heeft de uitreiking wat langer geduurd, maar afgelopen zaterdag hebben onze JO9-1 en JO9-2, voorafgaand aan hun onderlinge wedstrijd, alsnog hun nieuwe trainingspakken ontvangen. Sponsor Pieter Adriaan Schep heeft via zijn bedrijf, Romy 4 Finance alle spelers een trainingspak en alle trainers/leiders een coachjas overhandigd. Romy 4 Finance was ook al cosponsor van ons jeugdplan ‘Kleine Kraaien’, dus zijn wij als vereniging erg blij met zo’n geweldige sponsor van ons jeugdvoetbal.
Pieter Adriaan, enorm bedankt voor jouw bijdrage aan het nóg groener maken van onze straten en velden, want uit ervaring weten wij dat de kinderen deze pakken dag en nacht zullen dragen!

Foto’s Ab Donker