Toernooi gecanceld!

Toernooi afgelast

Wederom kunnen wij ons prachtige evenement, het Tandwinkel.nl Internationale JO9-toernooi, vanwege overheidsmaatregelen niet organiseren. Hieronder het trieste verhaal van onze toernooicommissie, die wederom ontzettend veel tijd en energie in de organisatie heeft gestopt, maar binnen één dag werd alles van tafel geveegd. Bedankt voor jullie enorme inzet en wij leven met jullie mee!

Tricht, 2 augustus 2021

De toernooicommissie van de vv Tricht is al een tijdje bezig om de 11 e editie van ons internationale 09-toernooi te organiseren. Door de corona maatregelen was het niet mogelijk om op 29 mei alles plaats te laten vinden. Na overleg werd het toernooi verplaatst naar 28 augustus. Ondanks de dreiging van weer nieuwe maatregelen schreven de ploegen zich opnieuw in. Met 24 ploegen uit België, Duitsland, Denemarken en Nederland was het deelnemersveld compleet. Op 17 juni is erbij de gemeente West Betuwe een vergunning aangevraagd. Op 26 juli hebben we gebeld met de gemeente met de vraag: Hoe staat het met onze aanvraag? De vergunning zou geen probleem zijn. Echter bleek de volgende dag, dat wij toch nog moesten gaan voldoen aan allerlei aanvullende maatregelen, waar wij niet aan kunnen en/of willen voldoen. dingen die wij nog moesten regelen i.v.m. de corona maatregelen. In die mail stonden zoveel aandachtspunten waar wij niet aan konden/willen voldoen.

Wij gaan op zoek naar een datum in mei/juni 2022 en hopen jullie dan allemaal weer te mogen begroeten op ons sportpark Crayestein in Tricht.

De sponsoren willen wij bedanken voor hun toegezegde financiële steun, en hopen in 2022 weer een beroep op jullie te mogen doen.
Aan de vrijwilligers (spelbegeleiders, wedstrijdleiding en kantine medewerkers) willen wij graag de volgende vraag stellen: Zijn jullie in 2022 er weer bij?

Met vriendelijke groeten, de toernooicommissie jeugd vv Tricht

Gerrit van de Werken
Eline Uiterwaal