Teampagina’s geautomatiseerd!

We hebben toch allemaal wel eens zo’n teamgenoot gehad, die pas halverwege de tweede helft komt aangewandeld, terwijl jij en de rest van het team zich het schompes loopt om de wedstrijd alsnog met tien man over de streep te trekken? “Oh sorry, ik dacht dat we om 14.30 uur pas moesten?” Nee,om 12.30 uur al, Omar!
Vanaf het nieuwe seizoen is dat voorgoed verleden tijd, want programma’s met het aanvangstijdstip, uitslagen, afgelastingen en standen, worden nu weergegeven via Sportlink op jullie eigen teampagina’s. Bij v.v. Tricht gaan we dus gewoon door met de digitalisering van onze club in deze Corona-periode, om het volgend seizoen zó makkelijk mogelijk te maken voor jullie. Ga snel even kijken op je teampagina, ook al wordt deze competitie niet meer uitgespeeld.
Vergeet ook niet om je profiel in de voetbal.nl app te updaten, zodat jullie teampagina’s er nóg beter bij komen te staan!

Download hier de voetbal.nl app.