Start seizoen Tricht 35+

Vrijdagavond 18 september mochten de mannen van Tricht 35+ na ruim 8 maanden eindelijk de wei weer in. In deze competitie speel je 7×7 op een half veld en duren de wedstrijden 15 minuten. De tegenstanders van die avond waren Theole, Heerewaarden en Lekvogels. De eerste wedstrijd moest het vernieuwde team nog aan elkaar wennen en werd er helaas met 1-0 van Theole verloren. De tweede wedstrijd tegen Lekvogels had gewonnen moeten worden vanwege de vele kansen maar eindigde in een 0-0. De laatste wedstrijd tegen Heerewaarden werd met heel veel geluk voor Tricht ook in een 0-0. Doordat 4e tegenstander Kerkwijk niet kwam opdagen werd dit een reglementaire 3-0 overwinning (3x routinier Elias de Deugd). Hiermee staat 35+ momenteel toch mooi in de middenmoot met 5 punten uit 4 wedstrijden. Er valt nog wat te schaven, maar de kop is eraf! Het volgende vierluik is op 9 oktober uit bij Kerkwijk.

Tekst Stefan Donker
Foto’s Ab Donker