Sponsoren stralen langs de lijn!

Reclameborden vvTricht november

Het was een frisse, maar mooie zonnige zaterdag waarop vrijwilliger Erwin Uiterwaal drie fonkelnieuwe reclameborden heeft gemonteerd langs ons hoofdveld.
New York Pizza heeft sinds kort een nieuw filiaal geopend aan de Herman Kuijkstraat in Geldermalsen waar je heerlijke pizza’s kunt bestellen om af te halen of om te laten bezorgen; ideaal in deze tijd!
Administratiekantoor Rietbergen Geldermalsen is al wat langer bekend in onze club, want zo langzamerhand lopen er al aardig wat teams met ARG op de borst of rug. Doordat ARG een nieuw logo en website had gekregen moest het bord worden vervangen.
De derde sponsor die wij mochten verwelkomen als reclamebordsponsor is Movement Podotherapie van podotherapeut Twan Regtien, die zijn praktijk heeft aan de Chamotte 4 in Geldermalsen en nauw samenwerkt met onze topsponsor Bastion Fysio & Fit.
Natuurlijk willen wij Sebastiaan van de Kasteele, Jack Rietbergen en Twan Regtien hartelijk danken voor de support aan onze club. Laten we hopen dat wanneer de blaadjes van het veld zijn en wij weer gezond mogen gaan voetballen, deze borden zullen glimmen in de zon als zaterdagmiddag!