Senioren mogen ook de weide weer in

Beste (senioren) leden,

Na de spreekwoordelijke aftrap door onze jeugd is het vanaf vandaag het ook voor senioren (18-plussers) weer toegestaan om de voetbaltrainingen te hervatten. Patrick Baauw heeft een nieuw schema gemaakt, welke je in de bijlage treft. Om praktische redenen is dit schema pas vanaf maandag 18 mei van toepassing. Dit betekent, dat de senioren nog even geduld moeten hebben. Teams die niet tot de 18e kunnen wachten, kunnen zich melden bij Patrick Baauw (wedstrijdsecretaris@vvtricht.nl). In overleg kan worden bekenen of er deze week in de avonduren of anders zaterdag 16 mei al ruimte is op het kunstgras. Om veilig te kunnen (blijven) voetballen is het noodzakelijk dat eenieder kennis neemt van de inhoud van de bijgevoegde protocollen, opgesteld door de KNVB. Volg de regels, dan blijft de VV Tricht corona-proof en blijft het ons toegestaan om te sporten!