Prettige feestdagen

Beste VV Tricht leden & supporters,

In wederom een jaar vol coronamaatregelen zijn we erin geslaagd om binnen de mogelijkheden constant bezig te blijven met voetbal, onze gezamenlijke hobby.

Ondanks de huidige, ellendige situatie kunnen we terugkijken op een paar mooie hoogtepunten in 2021, laten we dat niet vergeten: het onderlinge Jan van Arkel toernooi, de bouw en opening van de Jan van Arkel tribune, realisatie van de energiebesparende maatregelen, de goede sfeer en saamhorigheid op de club.

Wanneer men aan komt rijden bij sportpark Crayenstein overheerst bij het bestuur een gevoel van trots. Ik weet zeker dat u dit gevoel deelt. Het complex ligt er prachtig bij.

In dit kader wil ik alle vrijwilligers, namens leden en bestuur, hartelijk danken voor hun niet aflatende inzet. Vrijwilligerswerk is niet zo maar een vanzelfsprekendheid. We mogen trots zijn op wat we met elkaar hebben bereikt.

Naast de leden hebben ook onze sponsoren, de lokale ondernemers enorme loyaliteit en betrokkenheid getoond. Hartelijk dank daarvoor.

We richten ons nu op 14 januari en laten we hopen dat we vanaf dat moment weer op een normale wijze de wei in mogen en de gezelligheid van de kantine kunnen opzoeken. Inmiddels begint bij de politiek het besef te komen, dat sporten deel uitmaakt van onze gezondheid. Het is wachten op de aanpassing van de beperkingen.

Ook deze periode helaas geen (competitie)voetbal, geen oliebollenwedstrijd, geen zaalvoetbal en  geen Voetbalgala. Maar net als verleden jaar is van afstel natuurlijk geen sprake, we stellen het slechts even uit.

Ik wens, mede namens het bestuur, iedereen hele fijne feestdagen en een gezond 2022! Dat we straks weer veel tijd op en rond de velden doorbrengen!

Tot slot mijn condoleances aan de familie Van Soelen. Ik wens hen heel veel kracht in deze verdrietige, moeilijke tijd.

Voor nu tot ziens.

Jullie voorzitter, John van Riemsdijk