Oproep van Tony en Janna

Een van de voorwaarden die onze techniektrainer Tony Vos had gevraagd bij zijn aanstelling, was dat wij aandacht zouden geven aan Stichting Hartekind voor zijn dochter, Janna Vos. Lees hieronder haar oproep:

Naast een leuke maar zware wedstrijd in Boekel, afgelopen zondag ook het startschot voor de sponsorcampagne voor Stichting Hartekind. Het hele jaar 2021 zal Janna Vos rijden om geld in te zamelen voor dit goede doel. Koop een plekje op Janna’s motor voor € 100 of zo veel meer als je wil geven voor kinderen met een hartafwijking. 100% van de opbrengst is voor Stichting Hartekind! Bedrijven krijgen uiteraard een sponsorfactuur van de stichting.
Heb je interesse Janna te helpen stuur even een tekstbericht 0031 6 15902777, mail naar tony.vos@me.com, ik neem dan contact me je op voor de details. In onderstaand linkedinbericht en de bijlage meer info!

Ik neemt dan contact met je op. Er zijn slechts 50 plekjes beschikbaar. Alvast dank aan WLM Design voor de bijdrage aan de stickerset.

Sporten is niet voor alle kinderen vanzelfsprekend en doodsoorzaak nummer 1 bij kinderen is nog altijd hartfalen. Stichting Hartekind zorgt voor fondsen voor onderzoek naar hartproblemen bij het ongeboren kind.

Alvast bedankt voor je reactie,

Sportieve groet, Janna en Tony Vos