Nieuwe trainer Dames 1

Marco van de Kraats

Even voorstellen……
Mijn naam is Marco van de Kraats uit Culemborg. Ik ben 59 jaar en woon samen met Linda Hillmann. Samen hebben wij zes kinderen waarvan er nog drie bij ons wonen. Mijn eigen voetbalgeschiedenis ligt in Apeldoorn waar ik bij diverse clubs heb gespeeld.

Mijn trainersloopbaan ben ik in 2002 begonnen bij Fortitudo in Culemborg waar ik 5 jaar trainer ben geweest. Daarna is het overgegaan in Focus’07 en ook hier heb ik nog twee jaar mogen trainen. Na een jaartje niets doen ben ik begonnen bij BZS uit Beusichem waar ik drie jaar heb mogen werken voordat ik de overstap maakte naar de KNVB.

Bij de KNVB district Zuid 1 ben ik begonnen als scout en later toegevoegd aan de staf.
Na drie jaar ben ik gevraagd om Teammanager te worden bij het Talententeam van de KNVB waar we in de belofte competitie uitkwamen. Dit team is volledig overgenomen door PSV waarbij ik ook de overstap heb gemaakt naar PSV.

Dus de afgelopen 6 jaar ben ik bezig geweest met het vrouwenvoetbal en nu vv Tricht vrouwen 1.
Ik heb er enorm veel zin in en zie dit dan ook weer als een mooie uitdaging om met deze jonge groep aan de slag te gaan.  Hopelijk spreken we elkaar gauw eens op het sportpark.

Groet,
Marco.