Meetrainavond Tricht kleurt 💗

Meetrainavond meiden

Afgelopen vrijdagavond was de meetrainavond voor iedereen die kennis wilde maken met voetbal of gewoon onze prachtige club. Dat het damesvoetbal in de lift zat wisten we natuurlijk wel, maar dit was echt fantastisch. Samen met de meiden van de MO11, MO13 en MO15 wisten de trainsters er een hele leuke training van te maken. Vergezeld met heerlijke zomers aanvoelende zonnestralen wisten een kleine 20 nieuwe potentiële leden, jongens en meiden, ons prachtige sportpark te vinden. Na de training werd er onder het genot van een drankje en een ijsje nog rustig nagepraat om vervolgens met een GroenWit gevoel naar huis te gaan. We hebben er van genoten!
Dank aan iedereen die er was, die kwam kijken en die de avond mede een succes hebben gemaakt! Tot de volgende keer. 💗💚🤍❤️