Kledingsponsor en nieuwe hoofdsponsor!

Zoals velen inmiddels zullen weten heeft PLUS Geldermalsen het hoofdsponsorschap voor dit laatste contractuele seizoen overgenomen, zoals wij waren overeengekomen met Coop Geldermalsen. Wij zijn PLUS Geldermalsen daar natuurlijk erg dankbaar voor.
Tevens hebben wij met PLUS afgesproken, dat wij voor het lopende seizoen alvast een kledingsponsor mochten zoeken, die het seizoen daarop hoofdsponsor zou kunnen worden voor de komende drie seizoenen.
Wij kunnen jullie verheugd mededelen dat Tandwinkel.nl dit seizoen op de kleding van Tricht 1 zal zijn te bewonderen en dat zij de komende drie seizoenen onze hoofdsponsor zullen zijn. Tevens gaven zij aan dat zij ook nog de naamgever zullen blijven van het Internationale JO9 Toernooi!

Via deze weg willen wij Wilfred van Est en Marianne Kon heel hartelijk danken voor hun steun aan onze vereniging en hopen wij dat we samen een prachtige periode gaan beleven!

Namens bestuur, leden en supporters,

De Sponsorcommissie