JO19-2; géén trainer? Echt wel!

De jeugdcoördinator zat met de handen in z’n haar, want voor de JO19-2 was er nog geen trainer. Geen vader van een van de jongens had tijd of heeft een voetbalachtergrond en de trainers op het lijstje waren allemaal al ondergebracht. Echter, toen de leider van het ‘nieuwe’ Tricht 1, Mario van Gelderen hier lucht van kreeg, vond hij dat niet kunnen en heeft een aantal topspelers van het 1e elftal gevraagd om in een roulatiesysteem de jongens van JO19-2 de fijne kneepjes van het voetbal bij te brengen. Drie mannen reageerden direct; René van Soelen, Arjen Hakkert en Tim van Dijken, maar ook Mario rouleert zelf mee. Als club die draait op vrijwilligers zijn we zeer blij met dit goede voorbeeld voor onze jeugd en daarom willen wij deze toppers alvast hartelijk danken, want de JO19-2 is een leuke groep jongens, die zeker nog wat bij willen leren. Wij gaan er zelfs vanuit dat er nu nóg meer topspelers gaan helpen in het roulatiesysteem. Top, gasten!