JO19-1 in landelijke voetbalcampagne?

CampagneJO19-1

Dat de jongens van onze JO19-1 goed presteren en ook naast het veld een positieve bijdrage leveren aan onze vereniging is opgevallen bij landelijke media. Om die reden komen zaterdag over een week wat persmensen naar ons prachtige sportpark om opnames te maken voor een nieuwe campagne. Het is leuk als er ook veel supporters aanwezig zijn wanneer de JO19-1 op de gevoelige plaat vastgelegd gaat worden.

Voor de handtekening en selfie jagers overigens een unieke kans om misschien zelf ook op de foto te gaan met Hélène, René, Sierd, Tom, Gert, Wytse, Ab, Noa, Hans, Frank of Fresia. Welke verslaggever of reporter er komt en wat er precies gaat gebeuren houden we nog even geheim.

Aansluitend aan de opnames spelen de jongens een thuiswedstrijd tegen De Alblas. Dus zet alvast in je agenda, aanstaande zaterdag om 11:00 ‘showtime’ en om 12:00 uur v.v. Tricht
JO19-1 – De Alblas JO19-1 op Sportpark Crayestein.

Pr-sponsorcommissie