Jacob verlengt en deelt uit!

Onze technische commissie heeft het contract met hoofdtrainer Jacob van Zanten met een jaar verlengt. Jacob zal dus ook in het seizoen 2023-2024 voor de groep staan.
Reactie Jacob: “Ik ben blij dat we verder kunnen bouwen aan dit team en heb er ook veel vertrouwen in als we deze jongens bij elkaar weten te houden. Tricht is een geweldige vereniging die volledig draait op vrijwilligers en daarom wilde ik iets terug doen voor al die mensen die zich belangeloos inzetten voor deze club. Vanaf maandag 12 december geef ik iedere vrijwilliger van trainers tot groenploeg, van schoonmakers tot barpersoneel een lekkere Kerststol* voor de feestdagen. Ik wil iedereen die enige betrokkenheid met deze vereniging heeft, alvast hele fijne feestdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar.”

Tricht 1 zal op zaterdag 17 december een oefenwedstrijd spelen tegen FC Hilversum om 14.00 uur.

* Kerstollen zijn voor de vrijwilligers op te halen in de bestuurskamer.