HSSC’61 O23 – V.V Tricht O23

HSSC'61 JO23 - Tricht JO23 (0 - 2)

Op maandag 4 oktober stond de eerste wedstrijd op het programma van de O23 competitie. HSSC’61 stond op de planning met de voor Tricht niet onbekende trainer Marcel van Steenis als staf van O23 van HSSC’61.
De begeleiding van Tricht bestond uit Bas Gradisen (trainer), Rick van Gameren (leider), Glenn Robbemondt (leider) en Jeroen Brouwer (assistent scheidsrechter).
Tricht zit dit jaar met Focus’07, Stedoco en HSSC’61 in de poulefase.

De selectie van Tricht bestond uit spelers van verschillende elftallen van Tricht.

Keepers

1. David Balvers (Tricht 2)
  2. Ruben van Est (JO19-1)

Verdedigers:

1. Twan van Toorn (Tricht 1)
  2. Thijs van Brenk (JO19-1)
  3. Denny Swanink (JO19-1)
  4. Sebastiaan Bakker (JO19-1)
  5. Milo Voorneveld (JO19-1)

Middenvelder:

1. Thijs van Est (JO19-1)
  2. Bjorn Hol (Tricht 2)
  3. Bram Zwiers (JO19-1)
  4. Milan de Jongh (Tricht 1)
  5. Menno Willemse (Tricht 2)

Aanvallers:

1. Lex Verschure (Tricht 2)
  2. Levi Verrips (JO19-1)
  3. Vince Versteegh (Tricht 2)
  4. Bastiaan van Heezik (Tricht 2)

Om 19:45 werd er afgetrapt op het kunstgrasveld in Hei- en Boeicop. De eerste kans was na 15 minuten. Een aanval via links werd door de linksbuiten van HSSC’61 hard op de paal geschoten.

Tricht voetbalde met mondjesmaat best aardig, maar veel grote kansen werden er niet gecreëerd. In de 35e minuut was het toch raak voor Tricht. Een korte corner werd door Bjorn Hol voor de goal geslingerd, waarbij de keeper de hoge bal los liet. Twan van Toorn was er als de kippen bij om de 0-1 binnen te tikken.
De 2e helft ging grotendeels gelijk op. Tricht had te kampen met veel blessures, waardoor het voetballend spel van Tricht minder werd. Een spannend sloteind van de tweede helft werd voorkomen, doordat Bram Zwiers via een assist van Vince Versteegh de 0-2 binnen kon schieten.

Een 0-2 winst voor Tricht in de eerste wedstijd van de O23 competitie.

Na de wedstrijd was het nog tijd voor shoot-outs. De jongens die het voor Tricht gingen doen waren Menno Willemse, Levi Verrips, Twan van Toorn, Thijs van Brenk en Bram Zwiers
Ruben van Est stond op goal om de shoot-outs te keepen voor Tricht. Uiteindelijk werd de shoot-out sessie gewonnen door HSSC’61 met 4-3.
Al met al een leuke start van de 023 competitie.