Het Uiterwaal Meiden Toernooi

Op 5 juni 2021 wil de toernooicommissie van v.v. Tricht de 1e editie van het Uiterwaal Meiden Toernooi organiseren (onder voorbehoud).

Door de corona-crisis is het echter vrij onzeker of het kan doorgaan. Desondanks gaat de toernooicommissie wel door met het organiseren van het toernooi.

V.V. Tricht wil er een super leuke meidendag van maken en dat willen wij graag met één of meerdere teams van jullie club doen. Mocht het kabinet beslissen dat het tot de zomer niet is toegestaan om evenementen te organiseren, zijn wij genoodzaakt het toernooi af te gelasten.

Wij hebben de dag verdeeld in twee delen. In de ochtend tussen 9.00 uur en 13.00 uur zal het toernooi plaatsvinden voor de MO13, MO15 en MO17. In de middag tussen 13.00 uur en 17.00 uur zal het toernooi plaatsvinden voor de MO19 en de Dames. Clubs uit de regio zijn benaderd en gevraagd of dat ze mee willen doen.
Laten we hopen dat het doorgang kan vinden op 5 juni!