Hans van Breukelen steunt VV Tricht!

Hans van Breukelen steunt Vv Tricht

Het mag duidelijk zijn dat de tribunecommissie er echt alles aan doet om de JVA-Tribune te realiseren. Zo heeft de commissie de stoute schoenen aangetrokken en via LinkedIn, de oud-topkeeper Hans van Breukelen (Europacup 1 winnaar en Europees kampioen in ’88), een bericht gestuurd en ons verhaal over de wens van Jan van Arkel om een tribune te plaatsen op Crayestein.

Hieronder het antwoord van Hans van Breukelen:

Beste Julian,

Aan vv Tricht heb ik goede herinneringen……….was een leuk programma en het lukte om in de 3e klasse te blijven. Ondertussen is mijn kleinzoon één van de 3-jarigen die op woensdagmiddag ‘de liefde van het voetbalspel’ bij jullie mag ervaren. Daarom wil ik een donatie doen van €100,-. Verder vind ik het belangrijk dat vrijwilligers geëerd worden voor al het werk dat zij doen voor de plaatselijke voetbalclub c.q. de gemeenschap waarin zij wonen. Mooi dat er een tribune naar Jan vernoemd wordt. Stuur even het bankrekeningnummer alsjeblieft.

Alle goeds gewenst en groet,

Hans van Breukelen