Gezocht: een (kleding) Kraaienkast

Beste mensen, vrienden van de club. We willen graag vorm geven aan “het project Kraaienkast“. Het idee erachter is om een kast de plaatsen in onze kantine. In deze kast wordt kleding gelegd die door onze leden als overbodig wordt beschouwd, bijvoorbeeld omdat de kinderen eruit zijn gegroeid. Deze kleding komt dan ter beschikking voor mensen die het goed kunnen gebruiken. Maar denk bijvoorbeeld ook voor jonge tallenten die het leukste spelletje ter wereld een keer willen proberen maar niet direct hiervoor schoenen willen aanschaffen.

We zijn dus op zoek naar een kledingkast. Ideaal is hij wit omdat we dan met wat groene elementen erop hem mooi kunnen opmaken in onze club kleuren. Ideaal is hij ook wat hoger, bijvoorbeeld een twee meter hoog zodat we ook een hang gedeelte is. En ja, ideaal zou hij ook nog een slotje hebben zodat we het e.e.a. ook wat gecontroleerd erin én eruit kunnen laten gaan.

Wie oh wie heeft er een dergelijke kast over en is bereidt deze te schenken aan de club voor het goede doel!

Namens de V.V.Tricht
Niels den Hild