Gasten G-team Asperen stelen de show!

Asperen G-Team - Selectie VVT

Na alle nacompetitie perikelen en met de slotdag in het verschiet was het afgelopen woensdag avond een feestavond. Een gelegenheidsteam van V.V.Tricht speelde tegen het G-team van V.V. Asperen. De vraag was, hoe toveren we een zo groot mogelijk glimlach op de gezichten van onze gasten?

Hier het recept: Men neme een vers gesproeid hoofdveld, beschijnen dit met een heerlijke zomeravond zon, voegen hier aan toe een goedgemutste scheidsrechter en zetten dan twee teams tegen over elkaar die het publiek kunnen vermaken. Vooraf nemen we dan een prachtige opkomst onder de klanken van de Champions League, geneveld door Groen en Witte rook en voor een extra stukje sfeer beleving nodigen we dan ook nog 6 vlaggers uit die de opkomst van de spelers voorzien van een stukje extra joie de vivre.

Het gelegenheidsteam van Tricht bestond uit leden van de MO17, Dames 2 en de JO17 aangevuld met een lieve broer die graag een keer tegen zusjes Faedra wilde voetballen. Asperen had de sterkte selectie op de been gebracht aangevuld met hier en daar ook wat familieleden en bekenden. Gezelligheid ten top! Dat uiteindelijke V.V. Asperen met een 4-1 naar huis toe ging was natuurlijk the icing-on-the-cake. De avond is nog afgesloten met vaantjes van de thuisploeg, medailles voor een seizoen deelname aan training en wedstrijden voor het G-team, chips en natuurlijk heerlijke frisse aanmaak.

Namens V.V.Tricht en het massaal toegestroomde publiek in Tricht, bedankt vrienden en vriendinnen van het G-team van Asperen. We kijken uit naar de volgende editie!

Foto’s van Ab Donker