Extra seizoen voor succesvolle Van Zanten!

Jacob van Zanten

Jacob van Zanten is ook volgend seizoen trainer van VV Tricht. De trainer uit Beusichem is bezig aan zijn derde seizoen als hoofdtrainer bij de tweedeklasser uit Tricht en blijft nu in ieder geval tot de zomer van 2025 werkzaam op Sportpark Crayestein. Bovendien kwamen beide partijen ook nog een optie voor een extra seizoen overeen.

Van Zanten was in het verleden onder meer werkzaam bij FC Lienden, Duno en BZS en was bij VV Tricht trainer van de onder 19 voordat hij in 2021 doorschoof naar de functie van hoofdtrainer. Na een negende plaats in het seizoen 2021/22 eindigde VV Tricht vorig seizoen zeer verrassend op de vierde plaats in de zuidelijke tweede klasse H en speelde de dorpsclub mee in de nacompetitie voor promotie naar de eerste klasse. VV Tricht staat op dit moment met elf punten uit acht wedstrijden op de achtste positie in de brede middenmoot van de tweede klasse G. Zaterdag speelt VV Tricht thuis tegen VV Sleeuwijk.

Jacob van Zanten is blij met de contractverlenging: ,,VV Tricht is mijn club en ik heb het hier geweldig naar mijn zin. We spelen met een jonge en talentvolle selectie met vrijwel allemaal spelers van de club op een mooi niveau en de trainingsopkomst en de sfeer binnen de selectie is fantastisch.”

Tevens heeft de voltallige technische- en begeleidende staf aangegeven dat ook zij volgend seizoen weer erbij zullen zijn.

Allen van harte gefeliciteerd en bedankt!