Extra loten beschikbaar!

Extra boekjes

Wat een geweldige club hebben we toch! Alle leiders/trainers van de verschillende voetbalteams hebben inmiddels hun lotenboekje ontvangen en sommige zijn alweer ingeleverd ook; of meerdere boekjes per team zoals JO14-1 (klasse boys)!
Maar als je nou geen elftalleider of trainer kent van een team en je wilt toch een lootje kopen om de club te steunen, neem dan even contact op met Julian van Dijken (06-51293372) of Gert van Brenk (06-10894986); zij kunnen je dan digitaal van loten voorzien.

Zo vroeg André Wahl (grensrechter Tricht 1, groenploeg) gisteren om een boekje en hij had er binnen een uur al 16 (ver)(ge)kocht. Goed om te merken dat er zoveel mensen enthousiast zijn over ‘De Grote Groen-Witter’!