Eindelijk weer hét voetbalfeest!

2019

Het is twee jaar geleden dat we het Tandwinkel.nl Internationale 09-toernooi mochten organiseren, maar nu mogen we weer het grote jeugdvoetbalfeest huisvesten op Sportpark Crayestein! De teams van zustervereniging Cercle Brugge en het Duitse Schalke’04 komen vanavond aan in Tricht, waar Cercle wordt ondergebracht bij gastouders en de jongens van Schalke’04 bij de hoofdsponsor Fam. Van Est. De laatste wijzigingen in de poule indeling en het wedstrijdschema zijn doorgevoerd en zijn hier te vinden.

Wij hopen natuurlijk dat het wederom een onvergetelijk evenement wordt en dat het weer (zoals bijna altijd) ook wil meewerken, maar aan de organisatoren en overige vrijwilligers zal het niet liggen, want die hebben nu al een dikke pluim verdiend!

Wij wensen iedereen een heerlijke voetbaldag en dat de beste moge winnen!

Foto’s van het toernooi in 2019