De Grote Groen-Witter Verloting!

De Grote Groen-Witter

Beste voetbalvrienden,

Wie verlangt niet naar een ouderwetse voetbalbelevenis op ons prachtige sportpark Crayestein? Wat zou het mooi zijn, als er bij aanvang van het nieuwe voetbalseizoen een schitterende tribune op uw sportpark staat. Ons eerbetoon aan de in 2019 overleden clubicoon Jan van Arkel.

We zijn hard op weg naar realisatie van deze tribune, maar de laatste lootjes…
Namens de club organiseert de tribune-commissie als laatste zetje richting de realisatie een grote loterij: ‘DE GROTE GROEN-WITTER’.

De loten van € 15,- per stuk zijn vanaf 9 maart 2021 beschikbaar via de teamleiders (25 loten per team) en via de commissie PR & Sponsoring. De trekking van deze spectaculaire loterij vindt plaats op 1 april 2021.
Tevens een mooi moment om bekend te maken of het streefbedrag voor realisatie van de tribune is behaald.

Het vriendelijke verzoek aan alle teamleiders/trainers om de loten, zodra zij deze hebben ontvangen van Julian van Dijken of Gert van Brenk, zo snel als mogelijk door de spelers(groep) te laten verkopen. De ingevulde bonnenboekjes met het contante geldbedrag van de verkochte loten kunnen (liefst in een envelop) worden ingeleverd bij penningmeester Han van Hattem, Oosterhof 26, Meteren (De Plantage).

Onze clubliefde is misschien wel sterker dan ooit!

Met vriendelijke groeten,
Namens VV Tricht