Bayer 04 Leverkusen naar Tricht!

Op zaterdag 29 mei 2021 wordt alweer het 11e Tandwinkel.nl Internationale JO9 Toernooi georganiseerd op Sportpark Crayestein. Na tien jaar achter elkaar een geweldig toernooi te hebben georganiseerd, kon het toernooi in 2020 helaas geen doorgang vinden vanwege de Corona-crisis. Wij zijn daarom zeer content dat het in 2021 wederom op de agenda staat met vele aansprekende clubs als Bayer 04 Leverkusen, K.A.A. Gent, AVV Zeeburgia en NEC Nijmegen. Onze zuster-vereniging uit België Cercle Brugge blijft uiteraard weer twee nachtjes bij gastgezinnen en Bayer 04 Leverkusen zal overnachten in een hotel. Wellicht komt Peter Bosz nog wel even persoonlijk scouten?!
Blijf de speciale pagina in de gaten houden voor andere grote clubs, die straks ook in Tricht gaan strijden om die prachtige grote wisselbeker!