Basismodule Jeugdvoetbal Trainer/Coach

Cursus knvb

Eerder dit jaar hebben we op de club het Welkomstprogramma jeugdtrainers georganiseerd. Een groot aantal deelnemers was zo enthousiast dat zij aangaven hiermee graag verder te willen. Uiteraard geven wij als jeugdcommissie hier graag gehoor aan. Maandag 17 april start een groep van 14 deelnemers aan de zgn. JVTC training. De basismodule JVTC is een opleiding van de KNVB die bedoeld is voor beginnende trainers, waarin training geven, coachen van wedstrijden en begeleiden van spelers centraal staan. Training bestaat uit 4 avonden onder leiding van een medewerker voetbalontwikkeling KNVB. Na afloop ontvangen de deelnemers een certificaat van deelname. Vanuit de jeugdcommissie wensen wij de deelnemers veel succes!

Jeugdcommissie