Ali Kievit overleden

Ali Kievit

Vandaag heeft ons bestuur vernomen dat Ali Kievit, na een kort ziekbed, op 80-jarige leeftijd is overleden.
Ali was één van de grondleggers van het vrouwenvoetbal in Tricht, waarna zij meerdere dames- en meisjesteams heeft begeleid. Naast haar functie als leidster heeft zij vrijwilligerswerk als barwerkzaamheden gedaan en de keuken van de kantine draaiend gehouden.
Ali was ook de bedenkster van de beroemde v.v.Tricht kussens, die je vooral in de 80 en 90’er jaren nogal eens op de hoedenplank van auto’s kon zien liggen. Twee jaar geleden heeft zij zich nog ingezet voor de realisering van de Tribune, door die kussens geheel belangeloos te schenken aan de club.

Namens het bestuur en alle leden willen wij Ab, Patricia, Fred, Rob (allen lid geweest) en de rest van de familie veel sterkte wensen met de verwerking van het verdriet de komende tijd.

Het Bestuur