Aai en z’n enveloppe!

Supervrijwilliger

Onze supervrijwilliger Arie Pellegrom, bekend van de groenploeg, leider van de Walking Footballers, het openen van de kantine om 07.30 uur op zaterdags, barman en vele andere klussen rondom ons voetbalveld, is niet zo van de moderne ‘dingen’. Zo vindt hij een Android telefoon maar niks, leest hij de krant gewoon vanaf papier en betaalt hij gewoon zo veel mogelijk met cash geld. Deze geweldenaar kwam gisteren langs op de fiets bij de ’tribiunecommissie’ met een enveloppe voor de JVA-tribune, met daarin €200,- als bijdrage. “Ik hield toch geld over, nu de kantine al zo lang dicht zit!”, gaf hij ons nog mee.

Dat wij enorm blij zijn met dit soort vrijwilligers, mag duidelijk zijn; dank je wel Arie!