Zondag 1e-klasser niet beter…

Tricht - Leones

….maar wel als winnaar van het veld!

Tricht trad zaterdagvond aan tegen het sterke Leones uit Beneden Leeuwen. Deze eersteklasser kwamen we 2 jaar geleden tegen in de beker. Toen verloren we met kansloos met 6-0. Vandaag gingen wij lange tijd goed mee. Jacob had de volgende basis het veld ingestuurd:

(keeper) Jesse

(achterin) Owen, Luuk Monker, Sander en Tim Schook

(midden) Tycho, Milan en Arjan

(voorin) Tim van Dijken, Ramon en Joran

Het verschil was zeker niet groot, maar zij wisten van hun kansen er 2 te maken. Wij kregen zeker ook een aantal mogelijkheden, maar de laatste pass was dan net niet goed genoeg. In de 31e minuut werd er ruim buiten het strafschopgebied een onnodige vrijetrap wegegeven. De aanvoerder van onze gasten schot de bal in het kruis. Jesse Kok was kansloos. Wij scoorde ook, maar die werd door buitenspel afgekeurd. Leones raakte in de eerste helft zijn eerste speler kwijt. Het schoot bij hem in de hamstring, dus einde verhaal. Na de rust kwamen Rene van Soelen, Gerjan van Haarlem, Rani Abouna, Ruben Lambregts, Harm van Brenk en Glenn Robbemondt in het veld. Voor Rene en Gerjan waren dat hun eerste minuten. In de tweede helft zat een gelijkspel er zeker in, maar de geel/zwarten scoorde in de 21e minuut de dodelijke 2-0. Later in de wedstrijd kwam Marwan Bouanani nog in het veld. Deze nieuweling liet wat leuke dingen zien. Wij als begeleiding zien dat we stappen aan het maken zijn, en als we zo doorgaan we tot heel veel in staat zijn.

Aankomende dinsdag spelen we uit tegen Vriendenschaar om 20.15 uur. Volgende week zaterdag spelen we weer thuis tegen IJFC uit IJsselstein. Dinsdag 31 augustus spelen we nog uit bij BZC’14 (20.00) De spelers en begeleiding van Tricht 1 hebben zelf ook bijgedragen aan de kosten voor een bus bij uitwedstrijden. Een team met een missie!

Addy Ijzerman