Z.g.a.n. in 2021!

Parasols hersteld

Zoals jullie wellicht weten heeft de pr-sponsorcommissie haar best gedaan om mooie parasols via Heineken te regelen voor ons terras naast de kantine. Triest was het daarom te vernemen dat beide parasols door vandalisme dusdanig vernield werden, dat ze onbruikbaar waren geworden. Echt ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan, maar door de aanleg van beveiligingscamera’s zullen dit soort trieste figuren er niet meer mee wegkomen!

Gelukkig hebben zich een aantal vrijwilligers uit ons vrijwilligersleger ons lot aangetrokken en hebben stad en land afgereden om onderdelen te verzamelen, waarmee ze de parasols beiden konden herstellen. Tevens hebben we via Alex Rooswinkel, die bij Vrumona (Heineken) werkt, nog een 3e parasol weten te bemachtigen.

Vandaag hebben Erwin Uiterwaal, Gert van Brenk en Peter van Toorn alle drie de parasols weer spik-en-span opgeleverd, zodat we in 2021, als alles weer normaal is, eindelijk weer van het terras op ons prachtige sportpark gebruik kunnen maken. Mannen, bedankt!