Vacature wedstrijdsecretaris nog niet ingevuld

Beste leden,

Ondanks eerdere oproepen en het persoonlijk benaderen van mogelijke kandidaten is de vacature van een 2e wedstrijdsecretaris nog altijd niet ingevuld. Voor de goede orde: ZONDER WEDSTRIJDSECRETARIS, PER DIRECT GEEN VOETBAL. Dat klinkt dramatisch, maar het is wel waar. De westrijdsecretaris is DE schakel tussen de competitieleiding van de KNVB en de planning bij de club.

De huidige vrijwilligers kunnen deze taak er niet ook maar bij nemen. Vraag je als potentieel vrijwilliger eens af wat jij kunt doen voor de vereniging in plaats van wat de vereniging voor jou kan doen.

De taken/verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:

–  Verantwoordelijk voor het hele wedstrijdgebeuren en het coördineren van de indeling van de elftallen en het tijdig inschrijven van de elftallen bij de KNVB.
–  Publicatie, zowel intern als extern, van de door de KNVB vastgestelde wedstrijden (SportLink)
–  Uitvoeren van besluiten van de KNVB en verantwoordelijk voor de correspondentie van de competitiewedstrijden.
–  Zorg dragen voor de planning van alle wedstrijden en toernooien en verantwoordelijk voor de veldindeling en kleedkamerindeling van wedstrijden op eigen terrein.
–  Het doorgeven van alle wedstrijd- en trainingsinformatie aan de trainers en leiders.
–  Het tijdig doorgeven van afgelastingen aan trainers, leiders, scheidsrechters en de tegenpartij in overleg en samenwerking met de consul.
–  In samenwerking met de trainers het trainingsschema samenstellen.
–  Het organiseren van oefenwedstrijden
–  Toezien op de verplichtingen van de vereniging inzake strafzaken.

De werkzaamheden vragen gemiddeld tussen de 4-6 per week. Interesse? Uw reactie kan naar algemeenbestuur@vvtricht.nl