SPONSORMOGELIJKHEDEN

Kledingpakket

Sponsoring is voor een amateurclub als v.v. Tricht niet meer weg te denken. Financiële middelen die via sponsoren binnenkomen worden gebruikt voor verschillende facetten binnen de club. De jeugd heeft de toekomst, vandaar dat een belangrijk deel van het sponsorgeld wordt gebruikt voor begeleiding en faciliteiten voor het jeugdvoetbal. Uiteraard wordt het seniorenvoetbal niet vergeten!

V.v.Tricht beschikt over een prachtig sportcomplex, Crayestein, met voldoende faciliteiten voor jong en oud, maar onderhoud van dit complex vraagt uiteraard ook om de nodige financiële middelen.

Geen enkele vereniging kan zonder sponsoren. Het bestuur van v.v. Tricht heeft eind 2015 een Sponsorcommissie benoemd die zich m.n. bezighoudt met het werven en het beheren van de relatie met de sponsoren.

De Sponsorcommissie bestaat uit de volgende personen:

Gert van Brenk – 06 10894986
Han van Hattem – 06 81955770
Julian van Dijken – 06 51293372
Rob Desiderio – 06 54775746

Wie doet wat binnen de sponsorcommissie? Hieronder een overzicht.

Wat?WerkzaamhedenNaam
SponsoringAlgemeenGert – Han – Julian – Rob
ReclamebordenGert – Julian
i.s.m. Ivar Bakker van Bakkerr.nl
BestellingenKleding en MerchandiseJulian
i.s.m. Niek Kievit van Sporthuis De Jager en Berry de Jongh van DrukIdee
AdministratieSponsorcontact en ContractenRob
MediaNieuwsberichten in Lokale KrantenJulian
Website en Social MediaBeheer van de platformenJulian

Wilt u een bijdrage leveren aan de club in welke vorm dan ook? Dan kunt u dit aangeven via pr@vvtricht.nl en uiteraard kunt u ook een van bovenstaande mensen rechtstreeks benaderen.

Om de uniformiteit op het gebied van sponsoring binnen de vereniging te bewaken zijn er i.s.m. het bestuur een aantal protocollen opgesteld. Deze protocollen vindt u hieronder als pdf bestand.

SponsormogelijkhedenTeamkleding en toebehorenSponsorpakket TeamkledingReclameborden
SponsormogelijkhedenTeamkledingKledingpakketReclameborden
DownloadDownloadDownloadDownload

Liever onze club als particulier steunen? Dat kan via:

Club van 50