Tricht verliest in eigen huis van Arkel

Tricht - Arkel 2-4

TRICHT • Tricht heeft in eigen huis een nederlaag geleden tegen Arkel. Die laatste ploeg ontloopt door de overwinning rechtstreekse degradatie en gaat de nacompetitie in.

Arkel kwam na ruim een kwartier spelen op voorsprong, waarna Tricht tien minuten later via Joran Smit weer op gelijke hoogte kwam. Na 38 minuten werd het 1-2, maar nog voor rust kwam Tricht voor de tweede keer langszij. Ditmaal was het Owen Hol die doel trof. Vervolgens was het lang wachten op meer treffers in de tweede helft, maar het venijn zat hem in de staart van de wedstrijd. Via een hoekschop namen de bezoekers de leiding, na mistasten van Rian Drost. Vervolgens counterde Arkel ook nog naar 2-4, waardoor het definitief rechtstreekse degradatie wist af te wenden.

Volgende week speelt Tricht nog uit bij Woudrichem. Deze wedstrijd gaat, behoudens de eer, nergens meer over.